H O N

 
idag är det ingen vanlig dag för idag fyller min andra halva 20 år. den känslan som jag har för denna människa kan jag inte riktigt beskriva. men jag har gjort mina försök i mina dar. detta är iallafall erica, min bästa vän, min syster, hon som jag finner glädje,lycka och stöd hos. hon är den som ser mig när jag inte ser mig själv. hon som jag älskar så mycket att jag blir rädd. hon som jag helt enkelt inte kan leva utan. hon är den som jag skulle gifta mig med om hon var en man. vi fann varandra i ettan 16 år gamla och sen dess har vi bara vetat att det ska vara vi två. hon är den som är mitt hem. hon är den som jag har inristat syngligt på armen men också hon som jag har inristat gömt i hjärtat.
 
grattis på födelsedagen min fina.
/ home is wherever i´m with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0