det handlar inte om utseendet i sig men att själv få känna "japp, jag är nöjd"








hemma sjuk

tänkte bjuda på lite bilder, frååån ettan...och några från tvåan. gillar att kolla tillbaka på dom bilerna och minnas hur bra jag mådde under en period där. allmänt liksom, dels kände jag att jag syntes på ett nytt sätt, jag tror inte jag ändrade mig mycket mer än att jag kom fram mer.
jag själv kan dels se det på bilderna, jag kan liksom se att jag var väldigt nöjd med mig själv, att jag dög liksom.
idag har jag mer självförtroende när jag ska prata inför folk men någonstanns på vägen tappade "jag är nöjd med mig själv"-känslan. men som sagt går livet i perioder så för fan, den kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: maja rustan

dina ben är dom bästa i hela världen!!!!!

2011-10-06 @ 18:18:17
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0