det tog ca 15 år innan jag hittade min idol


det tog lång tid innan jag hittade en idol, gillar inte ordet idol men känns långt att skriva"en känd person jag inte träffat eller känner men som jag ser upp till och tycker om", men det är ju vad hon är så varför inte.
idag kom iallafall boken som jag väntat på så länge, JUST KIDS av PATTI SMITH. en sådan bok som man inte vill sluta läsa men heller inte fortsätta läsa för man är rädd att den ska ta slut.
boken handlar om hennes liv och stora kärlek robert mapplethorpe. jag kommer antagligen lägga upp lite rader från boken här.





grym stil
ett liv värt att lära sig av
bara en person som man allmänt fastnar för
hon är inte snygg men ändå så jävla vacker
och det finns nog ingen som passar så bra i polotröja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0