den där amanda



hon som tjejerna är avundsjuk på
som killarna vill kalla sin flickvän
som fuckar ur på festen
som bryr sig mer om sina bästa vänner än om pojkvännen
som blir härligt brun på sommaren
som får en att skratta när som helst
som aldrig klagar utan bara är
hon som bjuder på ben and jerry när allt är skit
en sån där amanda vill jag lova att ni alla bara önskar att ni hade (kanske ni har till och med)

all jävla fucking hor skit som jag tar mig igenom tar jag mig igenom blandannat med denna dam.
det finns inte en enda väg jag gått utan henne och jag kunde nog inte fått en bättre person att gå den med.
systeryster mina andra halva, min vän, min bästa vän, mitt fucking hjärta du är allt bra du


Kommentarer
Postat av: Anonym

I fucking love yoooouuu sis

2011-04-02 @ 16:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0