the strongest


of all the people you are the strongest. du säger att din värld faller samman, att marken under dina fötter försvinner men du är ju här. för du har något som alla vill ha, något som alla tjejer vill ha. förmågan att kunna resa sig efter ett fall. förmågan att börja om, ge sig själv en chans när hjärtat har gått i bitar. frågan är om du inser hur stark du är, kolla dig omkring och du ser snart vad jag ser. du är på toppen av alla berg, dom kollar upp på dig och ber till gud att få det du har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är världens bästa. Önskar att alla kunde få ha en vän som dig. Nu fick du mig att inse att jag inte är världens svagaste människa. Jag skulle aldrig klara det här utan dig. Önskar att jag hade dig som pojkvän. Love you my darling!

2011-07-07 @ 15:48:44
URL: http://elintt.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hon är bra den där Elin måste jag säga

2011-07-19 @ 13:31:03
URL: http://kajsalarssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0