jag älskar hur du känner mig


du håller dina händer på mina kinder för du vet hur dom blir blodröda när du kysser mig
du ställer klockan för att öppna fönstret på natten för du vet hur kall jag är på kvällen och hur varm jag blir på morgonen
du står på tå för du vet hur jag älskar att få böja nacken när jag kysser dig
du håller om mig när jag är ledsen så jag får gömma mitt ansiktet i ditt bröst för du vet att jag inte gillar att människor ser mig svag
du springer hem till mig i regnet även om jag säger att inget har hänt för du vet att jag ljuger
men bäst av allt är att du inte blir avundsjuk när jag pratar med killen bredvid för du vet att jag ändå går hem med dig

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 23:52:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0