5

jag har fler bästa vänner ngra står mig närmare än andra. men jag gör så här nu att jag pratar om alla mina vänner. mina vänenr är min värld för mig. några vet jag att jag kommer ha föralltid. det värsta jag vet är vänner som kommer och går. så klart har man sin tid tillsammans och tillslut tar den tiden slut. men jag hatar när folk bara är där för en stund och sen dyker något coolare och bättre upp. sånt har sårat mig flera gånger pågrund av att jag lätt släppte in folk i mitt liv och litade på dom. jag gör inte sånt längre. jag har många nya vänner i mitt liv men få som är nära. det är inte på grund av dom utan sån är jag. det finns en eller två personer som vet allt om mig, hur jag tänker, vad som skrämmer mig och allt annat. men där med säger jag inte att jag älskar alla mina vänner och skulle göra allt för dom. men jag tror vi alla bygger upp en mur som bara få tar sig förbi.
mina vänner har hjälpt mig genom mycket. funnits vid min sida när saker har varit jobbiga.
jag har inte alltid varit världens bästa vän, jag har gjort val som har gjort att jag har förlorat. men ni vet den där personen som man träffar någon gång i livet som ni gör allt med som förstår dig och som du bara blir glad av att vara med, den vännen kommer alltid finnas där och du kommer alltid finnas för den. även om saker skiter sig och ni inte syns på 10 år kommer saker mellan er aldrig förändras. bandet ni har finns alltid kvar. hon är systern man aldrig hade.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0