7

mina drömmar. jag har många drömmer och jag får inte riktigt ihop alla.
en dröm är att jag ska kunna starta eget inom mode, resa världen runt och skapa med hjälp av saker jag ser. så jag antar att det är min dröm inom jobb. (och jag har redan min ekonom/partner elin så en början har vi ju)

men sen kommer vi till dröm drömmen där kärlek, familj, trygghet och glädje är inräknat. ni vet dom där filmerna där den perfekta tjejen med det perfekta jobbet hittar den perfekta killen med det perfekta huset och dom lever sitt perfekta liv men för att få det perfekta inte så pefekt dyker det upp små problem. om man tänker efter finns det tusen sånna filmer. och som jag sagt har jag aldrig trott på det perfekta. men om jag fick drömma så skulle min framtid få se ut ungefär så här.

jag bor i ett litet lagom stort, spaninen mysigt och slitet vitt hus vid någon strand. jag bor där med en lång, smal, snäll fin kille. och hans dröm är jag, att få leva med mig i det huset i resten av sitt liv är vad han kämpar för. att den man jag älskar av hela mitt hjärta faktiskt älskar mig.
bredvid oss bor våra vänner som ingår i vårat liv.
några kvällar är det bara min man och jag, vi sitter på stranden med varsitt glas vin i handen.
men dom flesta kvällarna är vi med våra vänner grillar skrattar spelar gitarr. medans vi sitter där och skrattar stannar mitt liv upp jag kollar på den familj jag fann och ler. för jag känner i hela kroppen att inget kan skada oss och jag är föralltid hemma.

innan detta hände reste jag världen runt för finna där jag i drömmen är nu.

Kommentarer
Postat av: ea

PAX o bo i det ljusgula huset brevid!

2011-02-12 @ 11:32:25
URL: http://ericaageras.blogg.se/
Postat av: Falkbeatrice

Hi, very nice site! Good luck!

2012-07-13 @ 10:19:24
URL: http://falkbeatrice.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0