6

min bror.   jag har ett syskon joachim ahlberg. många säger att vi är lika mest till utseendet och mest till humor tror jag. hör ofta "gud du är jätte lik någon..." jag svara alltid "kanske för min bror jocke ahlberg?" "jaaa men gud det ser jag ju nu". som jag har förstått så tycker många att jocke är väldigt rolig, vilket han tycker själv men drar till med "nej det var ni som hade druckit, ni garavade ju åt allt". jocke kan nog framstå som väldigt matcho, han hatar att ha fel ska alltid ha rätt men han är en bra kille.
när vi var små var jag väldigt pojkaktig och jag var väldigt mogen för min ålder jag tror det var därför vi kunde umgås mycket när det bara var han och jag. men när han gick i sexan och jag i förskolan fick jag vara hans flickmagnet.
eftersom det skiljer sex år på oss ska han vara väldigt beskyddande. men jag ska lära mig av mina egna misstag.
det bästa med min bror är att han inte väljer sida han säger vad han tycker men står mitt i mellan. och om det kommer en 2 m lång kille som jag bara inte orkar slösa krafter på att slå ner för att han har betett sig som en skit (och nu menar jag inte ngt litet fylle tjaffs. utan någon jävla skitanus som borde ha stryk för att lära sig något.) så tar min bror hand om honom. jo han är bra min bror jag gillar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0