10

vad som får mig att må bättre. mina vänner så klart, när vi alla är samlade och sitter och skrattar. att höra mina vänner skratta, att se dom le, fulla, och allmänt glada. eller om man har den där dåliga dagen och man får blicken av erica som säger "vi tar oss igenom det här, vad det än är".
när jag får sitta i hennes grå fotölj och lyssna när hon spelar mina favorit låtar från twilight. eller när hon har varit borta alldeles för länge och sen ringer den dagen då allt är fel.
när jag sitter med hela familjen eriksson och äter. när jag tar den där 3 timmars fikan med elin och bara prata om allt för hon förstår mig bäst.
malins tal när hela klassen sitter och äter, fridas (AAAAAAAAAS) dåliga skämt som ingen fattar.
när jag slipper gömma mig. när jag är ensam hemma, dansar runt i mina rosa trosor till högsta volymen.
när jag får skratta hejdlöst, gör mina grisljud.
när mamma står och bakar på sommaren och när jag äter pankakor hos pappa i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0