18



idag fyller min lilla plutt år ,vår brukar ju jag och amanda säga men nu vill jag säga något själv.
du är fin, bland det finaste jag sett. du är snäll, lite blyg och tycker konstiga saker är pinsamt, du är aldrig singel (förutom nu och nu JÄVLAR), du är snygg utan smink, du har inga pengar men köper kläder varje dag ändå, du dansar snyggt, passar bra i träskor och blommiga tights och du är bäst.
du har passerat muren jag byggde upp, du har visat att jag kan dela allt med dig, du har visat vad att vara en bra vän betyder.
allt vi gått igenom, allt du hjälpt mig med och allt jag hoppas jag har hjälpt dig med gör mig stark.
vi klarade det.
Bästa vän jag älskar dig då, nu och föralltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG FATTAR INTE HUR JAG KAN HA SÅ FINA VÄNNER. Jag skulle inte klara mig utan dig. Jag skulle inte stå ut med tanken av att vara snygg utan smink själv. Bara jag ser ditt garv eller när du gör en trög min får mig att må bra. Du är bra. Bäst. Och jag älskar dig. Världens bästa,finaste, perfekta, underbara vän.

2011-08-18 @ 20:15:49
URL: http://elintt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0