varför vända om, det finns ju inget att gå tillbaka till

jag börjar om, lite texter ska jag försöka få med hade jag sagt igår. min vän, min bästa vän, en av mina systrar, hon som inte säger det jag vill höra utan det jag borde höra, hon som fattar vad jag menar när jag inte fattar själv (vet inte hur hon gör). hon tyckte:" jag älskar ju dig. och din blogg är precis som dig. alltså älskar jag både din blogg och dig. försök inte med ngt annat än att va som dig själv, ok."  
och nej, fuck nej. det värsta som finns är när männsikor inte är sig själva, äckligast är när man märker att folk inte är sig själva.
jag kommer ge er mig. öppen, stängd, glad, ledsen, förvirrad i bild eller text. men ni kommer inte veta när jag är vad, min bästa vän (erica) är dock en av dom som kommer veta, för hon ser.







Kommentarer
Postat av: zarah

Nice!

Jag har sett ett inlägg, jag ska följa ;D

Postat av: e.a

<3

2010-11-06 @ 10:48:26
URL: http://ericaageras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0