ja vi vet du behöver hjälp

en halv snöstorm har blåst över sverige och lagt ett vitt täcke över våra gator. folk hatar det, avskyr det, dom vill pissa på det och sen käka upp det? ja vad vet jag vissa har ju sjuka ideer.
jag däremot gillar det, vintermyset. ut och gå i det kalla vädret med han man gillar, personen som håller än varm i minusgraderna.  sen går man in tar av sig naket går mot soffan och myser ner sig under en filt med varmchoklad.
eller sitta med bästavännen mitt emot sig med varsitt glas varmt, höra hur det rktigt blåser snö och vindar utanför men bara pratar på.
alla kom in, vi är inne i vämen med personen vi älskar.
jag gillar positivt. detta är positivt. men verkligeheten är fan inte alltid positiv.


Kommentarer
Postat av: ea.

welcome at saturday, Alex says hello!

2010-11-10 @ 11:04:30
URL: http://ericaageras.blogg.se/
Postat av: Maja Rustan

du är så himla fin!

2010-11-10 @ 22:02:52
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0