for you





Bästa vän.
du ger mig, du räddar mitt liv. varje gång du säger att jag är bra att jag är värd bättre, varje gång du kollar på mig och ler.
varje gång du håller om mig när jag i tystnad försvinner, när jag vill berätta men finner inga ord i hur jag ska förklara. du finns där utan att jag behöver be dig. du sitter bredvid mig och kollar på inget för att visa att du står vid min sida. du säger inget men jag vet att du står bakom mig och tar emot mig när jag faller, jag vet för du har gjort det förut. även om vägen är lång och hindrena är höga står du vid mållinjen och hejjar på mig. jag tror på dig jag litar på dig till 100%. om du säger att jag klarar det så gör jag det. det är på grund av dig som jag inte ger upp. 

Kommentarer
Postat av: Maja Rustan

åh, himlans sötnos!!

2010-12-07 @ 19:56:32
URL: http://majarustan.blogg.se/
Postat av: Maja Rustan

åh, himlans sötnos!!

2010-12-07 @ 19:56:46
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0